Tuesday, July 22, 2008

Tentang Diri Saya

Hi!Nama saya Siti Awija.Saya berumur dua belas tahun.Saya mempunyai lima anggota keluarga.Empat orang adik beradik,dan seorang ibu.Di antara empat adik beradik,saya ialah anak yang ketiga.Kerana saya anak yang ketiga,saya mempunyai orang yang saya inginkan dalam hidup saya.Seorang kakak,abang dan adik.Ini ialah tahun kedua saya bersekolah di Sekolah Rendah Blangah Rise.Dahulu,saya bersekolah di Woodlands,Sekolah Rendah Evergreen.Dari Woodlands,saya berpindah ke Telok Blangah.Hinggah sekarang,saya merindukan sekolah lama saya,kawan-kawan saya dan tempat berasal saya.Tetapi saya tiada pilihan.Saya cuma boleh terus memikirkan masa depan saya.Saya akan terus belajar rajin-rajin,lulus dalam semua subjek,bekerja,dan barulah saya akan ke sekolah lama saya dan tempat berasal saya untuk bertemu kawan-kawan lama saya!!!

No comments: